zyNox IT Group

Centrale Telefonice

Alte Servicii

Ai nevoie de ajutor?

Ce vă oferim?

Oferim mentenanță de calitate, adăugăm funcții noi, modificăm planul de apeluri, etc

Centralele Telefonice VOIP smart!

Telefonul ne oferă cea mai mare putere de comunicare din lume, în timp ce e-mailul, lipsit de personalitate, nu ne permite să transmitem emoții.

Dă voce afacerii tale prin soluții profesionale pentru managementul apelurilor clienților.

Asterisk este un sistem avansat de telefonie, care ne permite să creăm soluții personalizate de comunicare. Suportă diferite tipuri de telefoane, de la cele analogice, la cele ISDN sau VoIP. De asemenea, putem folosi Asterisk direct pe PC sau smartphone, folosind conexiunea la internet.

Caracteristici specifice

Servicii profesionale de instalare, configurare și securizare a centralelor telefonice VoIP Asterisk

image
Înregistrarea Apelurilor
Ascultarea oricărui apel, de oriunde, din orice dispozitiv folosind o interfața web prietenoasa.
image
Apel in așteptare
Apelanții sunt plasați într-o coadă ordonată de așteptare, Call Waiting, ascultând o melodie predefinită.
image
Integrare CRM
Sau un soft de vânzare restaurant in care numărul de telefon este automat inserat in baza de date pentru o identificare rapidă a clienților.
image
Transferul Apelurilor
Redirecționări manuale sau automate ale apelurilor atât in interior cat si către exterior (fix sau mobil).
image
Apeluri Ratate
Posibilitatea de a primi notificări SMS cu apelurile ratate. De altfel acestea pot fi vizualizate atât pe terminal cat si in interfața web a aplicației.
image
Căsuță Vocală
Clienții care nu pot aștepta au opțiunea de trimitere a unui mesaj vocal care poate fi ascultat ulterior.
icon Imbatabil icon

Beneficiile unei centrale Telefonice

Servicii Avansate de Gestionare a Apelurilor Telefonice

image

Gestionarea Eficientă a Apelurilor

Asigurăm preluarea simultană a tuturor apelurilor, indiferent dacă sună 10 clienți în același timp. Evităm astfel situațiile în care telefonul este ocupat, asigurându-ți că nu pierzi nici un client important.
image

Conectare Rapidă la Baza de Date

Prin conectarea apelurilor cu baza ta de date, vei afla instant cine te sună, permițându-ți să răspunzi personalizat. De exemplu, poți saluta clienții cu un "Bună ziua, Cristi, bine ai revenit!" pentru a crea o experiență personalizată și profesională.
image

Înregistrare Continuă a Apelurilor

Oferim înregistrarea non-stop a tuturor apelurilor 24/24. Acest serviciu nu doar contribuie la aflarea adevărului în diverse situații, ci îți oferă și controlul complet al activității afacerii tale.
image

Secretară Virtuală Profesională

Centrala noastră livrează mesaje automate în afara programului de lucru și în sărbătorile legale, menținând astfel o imagine profesională și eficientă pentru afacerea ta.
image

Redirecționare Eficientă

Cu opțiunea de redirecționare a apelurilor către departamentul vizat de client, oferim un meniu interactiv, astfel încât clienții să obțină rapid informațiile dorite, să gestioneze facturarea sau să fie transferați către un operator.