Utilizând mijloace specifice, de la asistență telefonică și sprijin prin e-mail până la suport la distanță cu aplicații de acces remote, se optează întotdeauna pentru cea mai eficientă variantă în identificarea și rezolvarea problemelor. Suportul remote include, dar nu se limitează la, următoarele operațiuni:
Diagnoza și Depanarea Defectelor prin Internet:
O gamă variată de probleme poate fi diagnostica și remediată prin internet, direct pe echipamentul clientului, generând economii semnificative de timp și costuri. Acestea includ configurarea incorectă a programelor pentru accesul la servicii online, pierderea datelor din cauza funcționării necorespunzătoare a programelor antivirus, configurarea incorectă a echipamentelor în rețea și a perifericelor.
Configurare și Optimizare Calculatoare la Distanță:
Pe lângă remedierea defectelor prin asistență la distanță, se efectuează configurări software și hardware prin internet, precum și operațiuni de optimizare, cum ar fi eliminarea programelor inutile, curățarea cache-ului și configurarea echipamentelor de rețea pentru optimizarea funcționării altor echipamente și aplicații.
Instalare/Dezinstalare Software și Drivere Remote:
În cadrul proceselor de diagnoză, depanare și optimizare remote, sau la cererea clientului, se realizează instalarea și dezinstalarea de software, actualizarea de drivere, reinstalarea și actualizarea de aplicații, programe antivirus și suite de productivitate.
Asistența IT și suportul tehnic cu deplasare la sediul clientului în regim de urgență, cu un orar extins, funcționează ca un Helpdesk IT cu suport level 1 & 2, și level 3 acolo unde se aplică.
Acesta include atât asistență la distanță, cât și la sediul clientului, accentuând eficiența și rapiditatea.
Echipa este disponibilă pentru a oferi suport cu deplasare la sediul clientului în regim de urgență, conform planurilor tarifare și abonamentelor de asistență și mentenanță.
Mentenanță periodică reprezintă întreținerea tehnologiei de calcul din dotarea clientului pentru asigurarea funcționării la parametri optimi.
Operațiunile incluse în mentenanța periodică sunt planificate și concepute pentru a preveni și elimina în mod timpuriu factorii care pot duce la apariția defectelor și la funcționarea necorespunzătoare. Setul de operațiuni și frecvența acestora sunt stabilite în funcție de nevoile specifice și sunt prezentate clientului, având în vedere eficiența.
Planurile de asistență și mentenanță au fost elaborate pentru a oferi un cadru legal/contractual al relației cu clientul.
Indiferent de natura problemelor, fie ele minore, temporare, legate de hardware/periferice, sistematice cauzate de software cu probleme de compatibilitate, sau diverse situații generate de modificări pe site-urile utilizate
Asistența și suportul IT reprezintă un ansamblu de servicii esențiale în gestionarea și menținerea operațională a infrastructurii informatice, acoperind o gamă diversă de probleme
ZyNox IT oferă experiența și devotamentul echipei pentru a satisface nevoile clienților, punând accent pe eficiență, transparență și comunicare.